• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

IV Festiwal Goldbergowski (3 opinie)

Festiwal powstał w 2006 roku, w którym przypadała 250-ta rocznica śmierci Johanna Gottlieba Goldberga, urodzonego w Gdańsku klawesynisty i kompozytora, żyjącego w latach 1727-1756.
Nazwisko Goldberga przeszło do historii muzyki dzięki Wariacjom Goldbergowskim Johanna Sebastiana Bacha (BWV 988), których był pierwszym wykonawcą.

muzyka poważna - koncerty w Trójmieście


Ideą nadrzędną Festiwalu Goldbergowskiego jest prezentacja najciekawszych interpretacji muzyki dawnej z wykorzystaniem oryginalnego instrumentarium. Pomysłodawczynią i obecnym dyrektorem Festiwalu jest Alina Ratkowska, wykładowca Uniwersytetu Muzycznego im. F. Chopina (dawniej Akademia Muzyczna) w Warszawie, zwyciężczyni Międzynarodowego Konkursu Klawesynowego w Bolonii w 2005 roku.
Impreza zrodziła się również z chęci przybliżenia szerszej publiczności muzycznego dziedzictwa dawnego Gdańska. Nawiązana współpraca z Biblioteką Gdańską PAN zaowocuje wykonaniami najcenniejszych zachowanych dzieł z twórczości gdańskich mistrzów epoki baroku.

4.09 piątek, godz. 19.00
ACCADEMIA BIZANTINA renomowany włoski zespół muzyki dawnej

5.09 sobota, godz. 11.00
koncert edukacyjny "GRAMY Z DZIEĆMI" prowadzenie Jadwiga Możdżer

6.09 niedziela, godz. 19.00
ARTE DEI SUONATORI kwartet. Koncert w rocznicę 200.śmierci Josepha Haydna

7.09 poniedziałek, godz. 19.00
ENSEMBLE 415 legendarny zespół muzyki dawnej na jedynym koncercie w Polsce
W programie: Luigi Boccherini Stabat Mater
Agnès Mellon - sopran

9.09 środa, godz.19.00
MARIA ERDMAN - recital klawikordowy
Świat i muzyka najdelikatniejszego z instrumentów klawiszowych

13.09 niedziela, godz. 17.00
GOLDBERG ENSEMBLE pod dyrekcją Andrzeja M. Szadejko

Zaproszenie do udziału w Festiwalu przyjęli:

* Hopkinson Smith - lutnia,
* Paolo Pandolfo - viola da gamba,
* Evangelina Mascardi - lutnia,
* Andreas Besteck - flet traverso,
* Marieke Spaans - klawesyn,
* Jean-Claude Zehnder - organy,
* Aureliusz i Ewa Golińscy - skrzypce,
* Andrzej Mikołaj Szadejko - organy,
* Zespoły Café Zimmermann,
* Savadi

Koncerty Festiwalu odbywają się we wnętrzach Kościoła OO. Franciszkanów p.w. Św. Trójcy w Gdańsku.

PROGRAM

4.09. godz. 19.00 Kościół p.w. Św. Trójcy

Stefano Montanari - skrzypce, kierownictwo artystyczne
Marco Frezzato - wiolonczela
Nicola Dal Maso - violone
Ivano Zanenghi - arcylutnia
Stefano Demicheli - organy, klawesyn

Bilety 40 zł normalny, 20 zł ulgowy

Accademia Bizantina utworzona została w 1983 roku. Jest jednym z najbardziej cenionych zespołów zajmujących się wykonawstwem muzyki dawnej. Od 1996 kierownictwem zespołu zajmują się Ottavio Dantone (klawesyn, organy) i Stefano Montanari (skrzypce).

Zespół dokonał wielu nagrań dla takich wytwórni jak: Decca, l'Oiseau Lyre, Harmonia Mundi, Naive, Arts, Denon, Amadeus, z których wiele zostało uhonorowanych nagrodami fonograficznymi takimi jak: Diapason d'Or Midem. Koncerty zespołu transmitowane były m.in. przez Radio France, Rai Radio Tre, RSI i WDR. Accademia Bizantina występowała na najbardziej prestiżowych festiwalach w Europie, Izraelu, Japonii, Meksyku i USA i Ameryce Południowej.

Program

Arcangelo Corelli (1653-1713)
Sonate a Violino Solo e Violone o Cimbalo, op.V

* Sonata I D-dur
Grave, Allegro, Adagio - Allegro, Adagio Allegro Adagio - Allegro
* Sonata III C-dur
Adagio, Allegro-Adagio, Adagio, Allegro-Adagio, Allegro
* Sonata V g-moll
Adagio Vivace, Adagio Adagio Vivace Giga ( Allegro)
* Przerwa
* Sonata IX A-dur
Preludio (Largo) - Giga (Allegro) - Adagio - Tempo di Gavotta (Allegro)
* Sonata XI E-dur
Preludio (Adagio) - Allegro Adagio Vivace - Gavotta (Allegro)
* Sonata XII La Follia
Adagio-Allegro-Adagio-Vivace-Allegro-Andante-Allegro-Adagio-Allegro

5.09. godz.11.00 Kościół p. w. św. Trójcy (prezbiterium)

Gramy z dziećmi!
Koncert edukacyjny.
Prowadzenie Jadwiga Możdżer w towarzystwie małych tancerzy.
Przy klawesynie Alina Ratkowska

WSTĘP WOLNY

Godzinne spotkanie wypełnią opowieści o dawnym Gdańsku, jego muzyce, o Johannie Goldbergu- patronie festiwalu, a także nauka Poloneza.
Warto zarezerwować sobie i dzieciom to sobotnie przedpołudnie, by na chwilę przenieść się w odległy świat pięknych strojów, dawnych instrumentów i ciekawych historii.

Jadwiga Możdżer - aktorka, tancerka, reżyser, muzyk i choreograf. Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu, Podyplomowego Studium Teatru Dzieci i Młodzieży przy tejże uczelni. Odtwórczyni ról teatralnych takich jak "Ania z Zielonego Wzgórza", Szekspirowska Julia, "Paź" w "Marii Stuart" Juliusza Słowackiego, Anieli w "Ślubach Panieńskich" Hr. A. Fredry w reż. Jana Machulskiego, Beryl w "Komedii sytuacyjnej" w reż. Sylwestra Chęcińskiego.

6.09. godz. 19.00 Kościół p. w. św. Trójcy

Arte dei Suonatori
kwartet:
Ewa Golińska - I skrzypce
Aureliusz Goliński - II skrzypce
Anna Nowak - altówka
Tomasz Pokrzywiński - wiolonczela
Joseph Haydn (1732-1809)
Koncert w 200 rocznicę śmierci kompozytora.

Bilety 20 zł normalny, 10 zł ulgowy

Program

* Kwartet f-moll, op. 20 nr 5, nr 23, Hoboken nr III:35
I Moderato
II Menuet
III Adagio
IV Finale: Fuga a due soggetti
* przerwa
* Kwartet Es-dur, Op. 2 nr 3, nr 60, Hoboken nr III:9
I Allegro molto
II Menuetto
III Adagio
IV Menuetto
V Finale: Allegro
* Kwartet D-dur op. 20 nr 4, nr 27, Hoboken nr III:34
I Allegro di molto
II Un poco adagio e affettuoso
III Menuet alla Zingarese: Allegretto
IV Presto e scherzando

Ewa Golińska studiowała skrzypce w Akademii Muzycznej w Poznaniu i muzykologię na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Już na początku studiów muzyka dawna wykonywana na instrumentach historycznych znalazła się w centrum jej zainteresowań artystycznych. Uczyła się gry na skrzypcach barokowych u wielu pedagogów w Austrii, Niemczech, a przede wszystkim Anglii. W 1993 roku założyła wspólnie z mężem - Aureliuszem Golińskim - zespół wykonujący muzykę baroku i klasycyzmu na historycznych instrumentach Arte dei Suonatori. W ciągu pierwszych 5 lat swego istnienia zespół powoli i systematycznie kształtował swoje oblicze artystyczne. W roku 1998, wspólnie z Cezarym Zychem, redaktorem naczelnym kwartalnika Canor oraz grupą przyjaciół skupionych wokół Arte dei Suonatori zapoczątkowali cykl regularnych koncertów z udziałem najwybitniejszych muzyków z całego świata.

Dzisiaj orkiestra Arte dei Suonatori jest animatorem i gospodarzem pięciu festiwali muzyki dawnej w Polsce. Zespół ma charakter międzynarodowy, a jego stałymi członkami, obok muzyków polskich, są artyści z Francji, Holandii, Niemiec, Finlandii, Wielkiej Brytanii, Czech i Słowacji. Ich koncertom towarzyszą entuzjastyczne reakcje krytyki muzycznej, a orkiestra otrzymuje wyróżnienia i nagrody. Wydane przez Arte dei Suonatori płyty zdobyły wyróżnienia międzynarodowej krytyki muzycznej: Diapason d'Or, Gramophone Editor's Choice, Choc du Monde de la Musique, Luister 10, 10 de Repertoire, Classics Today, Classic CD.

Aureliusz Goliński Naukę gry na skrzypcach rozpoczął w wieku lat pięciu w klasie swojego ojca Ryszarda Golińskiego. Naukę kontynuował w szkole muzycznej w Zielonej Górze w klasie prof. Stanisława Hajzera. Jego pasja uprawiania muzyki kameralnej, dzięki tym wlaśnie nauczycielom mogła rozwijać się już od początku edukacji, a możliwość uczestniczenia w pracy kilku kwartetów i orkiestrze kameralnej Stanisława Hajzera ostatecznie zdecydowała o wyborze dalszej drogi artystycznej. Zainteresowanie muzyką dawną wykonywaną na "oryginalnych" instrumentach zrodziło się wskutek zachwytu nowym brzmieniem i kontaktu z muzykami zainfekowanymi podobnymi ideami. Już po pierwszym roku studiów wraz z przyjaciółmi założył zespół muzyki dawnej Dankwart Consort a kilka lat później razem z żoną Ewą powołał do życia zespół Arte dei Suonatori. W roku 1998, wspólnie z Cezarym Zychem, redaktorem naczelnym kwartalnika Canor oraz grupą przyjaciół skupionych wokół Arte dei Suonatori zapoczątkowali cykl regularnych koncertów z udziałem najwybitniejszych muzyków z całego świata. Dzisiaj orkiestra Arte dei Suonatori jest animatorem i gospodarzem pięciu festiwali muzyki dawnej w Polsce. Zespół ma charakter międzynarodowy, a jego stałymi członkami, obok muzyków polskich, są artyści z Francji, Holandii, Niemiec, Finlandii, Wielkiej Brytanii, Czech i Słowacji. Ich koncertom towarzyszą entuzjastyczne reakcje krytyki muzycznej, a orkiestra otrzymuje wyróżnienia i nagrody. Wydane przez Arte dei Suonatori płyty zdobyły wyróżnienia międzynarodowej krytyki muzycznej: Diapason d'Or, Gramophone Editor's Choice, Choc du Monde de la Musique, Luister 10, 10 de Repertoire, Classics Today, Classic CD.

Anna Nowak jest absolwentką Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w klasie prof. Bartosza Bryły. Już w czasie studiów rozwijała swoje zainteresowanie muzyką dawną grając w wielu polskich orkiestrach m.in: Arte dei Suonatori, Harmonologii i Wrocławskiej Orkiestrze Barokowej. W 2008 roku jako członek European Union Baroque Orchestra wystąpowała w miastach całej Europy grając pod dyrekcją Larsa Ulrika Mortenstena i Enrico Onofriego. Obecnie jest ponownie studentką wrocławskiej Akademii Muzycznej w klasie skrzypiec barokowych Zbigniewa Pilcha.

Tomasz Pokrzywiński - urodzony w Warszawie w rodzinie o muzycznych tradycjach, rozpoczął naukę gry na wiolonczeli w wieku siedmiu lat. Z biegiem czasu poszerzał swoje zainteresowania w dziedzinie muzyki, dlatego też jest dziś nie tylko wiolonczelistą, ale również reżyserem dźwięku, basistą, aranżerem i animatorem.

Wykonawstwem na instrumentach historycznych zajął się dzięki spotkaniu z jednym z prekursorów tego ruchu, wybitnym wiolonczelistą holenderskim - Jaapem ter Lindenem. Od tego czasu zgłębiał tajniki gry na wiolonczeli barokowej na licznych kursach oraz podczas studiów w Warszawie (Międzywydziałowe Studium Muzyki Dawnej w Akademii Muzycznej im F.Chopina) i w Londynie - pod kierunkiem Alison McGillivray w Guildhall School of Music and Drama.

Tomasz Pokrzywiński współpracuje z wieloma zespołami i orkiestrami specjalizującymi się w grze na dawnych instrumentach, m.in. z Orchestra of the Age of Enlightenment, European Union Baroque Orchestra, Holland Baroque Society, La Serenissima, Steinitz Bach Players. Od roku 2008 jest wiolonczelistą zespołu Arte dei Suonatori.

7.09. godz. 19.00 Kościół p.w. Św. Trójcy

Ensemble 415
Chiara Banchini, skrzypce, kierownictwo artystyczne
Eva Borhi, skrzypce
Peter Barczi, altówka
Gaetano Nasillo, wiolonczela
Sara Bennici, wiolonczela
Agnes Mellon, sopran

Bilety 40 zł normalny, 20 zł ulgowy

Luigi BOCCHERINI STABAT MATER

KWINTET c-moll op. 31 nr 4

1. Preludio. Adagio
2. Allegro vivo
3. Adagio
4. Allegro ma non troppo

STABAT MATER

Pierwsza wersja z roku 1781 na sopran, dwoje skrzypiec, altówkę i dwie wiolonczele.

Stabat Mater dolorosa;
Cujus animam gementem;
Quae moerebat, et dolebat;
Quis est homo, qui non fleret;
Pro peccatis suae gentis;
Eja Mater, fons amoris;
Tui nati vulnerati,
Virgo virginum praeclara;
Fac, ut portem Christi mortem;
Fac me plagis vulnerati;
Quando corpus morietur

ENSEMBLE 415 utworzony został w 1981 roku w Genewie przez skrzypaczkę Chiarę Banchini, a swoja nazwę zaczerpnął od stroju a', w którym wykonywać zaczęto muzykę barokową.

Zespół należy do kręgu najbardziej renomowanych grup związanych z nurtem wykonawstwa historycznego, czego dowodem są regularne koncerty na najważniejszych festiwalach muzycznych.

W trakcie swojej kariery zespół nagrał ponad 20 płyt, z których wiele uhonorowanych zostało nagrodami fonograficznymi, bądź też wyróżnieniami branżowych pism.

Ensemble 415 współpracowało z wieloma uznanymi solistami takimi jak: Christophe Coin, Roel Dieltiens, Christiane Jaccottet, René Jacobs, Maria Cristina Kiehr, Agnes Mellon, Guy de Mey, Luciano Sgrizzi, Conrad Steinmann, Geoffrey Lancaster, Andreas Scholl, Giuliano Carmignola, Carlos Mena, Marie Claude Chappuis, Katarina Arfken, Vesselina Kasarova, Veronica Cangemi, Lars Ulrich Mortensen, Juliette Galstian, Bart Kuijken, Gilles Thomé, Adriana Fernandez, Furio Zanasi and Gaetano Nasillo.

Chiara Banchini Urodzona w Lugano (Szwajcaria) uznawana jest za wybitną skrzypaczkę barokową i autorytet w zakresie wykonawstwa muzyki dawnej. Po odbyciu studiów w Konserwatorium w Genewie, w klasie skrzypiec Corrado Romano jej kolejnymi profesorami byli: Sandor Wegh i Sigiswald Kuijken

Chiara Banchini była członkinią zespołów: La Petite Bande, Hesperion XX i La Chapelle Royale. Obecnie jest profesorem klasy skrzypiec barokowych w Scholi Cantorum Basisliensis w Szwajcarii, a do grona jej absolwentów zaliczają się m. in. Amandine Beyer, Hélčne Schmitt, David Plantier, Odile Edouard i Leila Schayegh. Artystka prowadzi wiele kursów mistrzowskich, zapraszana jest do jury międzynarodowych konkursów, jest gościnnym dyrygentem wielu zagranicznych orkiestr. Do jej ostatnich sukcesów zaliczyć trzeba prowadzenie Scottish Chamber Orchestra z Andreasem Schollem jako solistą w 2007 roku.

Agnès Mellon - sopran. W roku 1981 rozpoczęła działalność w Chapelle Royal pod dyrekcją P. Herreweghe i w zespole Les Arts Florissants prowadzonym przez W. Christie. Jako solistka występowała pod batutą J. E. Gardinera, J-C. Malgoira, T. Koopmana, G. Leonhardta, R. Jacobsa. Artystka koncertowała m.in. w Opera de Paris, Théâtre des Champs Élysées, Sali Pleyela, Carnegie Hall, Concertgebow i w Amsterdam Opera. W roku 1997 założyła zespół BARCAROLE, specjalizujący się w wykonawstwie kameralnej muzyki barokowej.

Agnès Mellon wykonuje inscenizowane recitale (reżyserowane przez Mirelle Larroche) wraz z pianistą François Kerdoncuff. Jej dyskografia obejmuje ponad sześćdziesiąt nagrań. Wokalistka prowadzi ożywioną działalność pedagogiczną, prowadząc regularne kursy w Kyoto, Montrealu i Paryżu.

9.09. godz. 19.00 Kościół p.w. Św. Trójcy

Maria Erdman klawikord

Wiązany klawikord, w/g anonimowego wzoru z przełomu XVII i XVIII wieku.
Skala: C - f3, dwóchórowy, podwójnie wiązany, d + a wolne. A=415 Hz.
Temperacja: Kirnberger, modyfikowany.
Budowniczy: Zygmunt Karczmarski (części David Bolton), Kraków 2000.

WSTĘP WOLNY

Program

1. Girolamo Frescobaldi (1583 - 1643) Toccata nona ("Il Secondo Libro di Toccate", 1637)
2. Georg Böhm (1661 - 1733) Preludium in g
3. Conrad Friedrich Hurlebusch (1695 - 1743) Suita in D
Ouverture (Grave - Allegro - Grave) - Scherzo. Vivace - Allemanda - Sarabanda - Gavotta (Presto) - Minuetta - Giga
4. Johann Sebastian Bach (1685-1759) Chromatyczna Fantazja i Fuga BWV 903
5. Christian Wilhelm Podbielski (1740-1792) Sonata Es dur
Affettuoso e un poco lento-Finale. Vivace

13.09. godz. 17.00 Kościół p.w. Św. Trójcy

Goldberg Ensemble
pod dyrekcją Andrzeja Mikołaja Szadejko
Soliści:
Agnieszka Lombardi-Kowalczyk sopran
Alina Ratkowska - klawesyn

Bilety 30 zł normalny, 10 zł ulgowy

Program

* Friedrich Christian Mohrheim (1719-1780)
Chór początkowy i końcowy z kantaty
Preise Jerusalem den Herrn (1762) na Nowy Rok na sopran, tenor i bas, chór 5-głosowy, trąbki, flety, kotły, smyczki i basso continuo
* Johann Balthasar Christian Freisslich (1687 - 1764)
Kantata Du angenehmer Fund na święto Bożego Narodzenia na sopran, trąbki, kotły, smyczki i basso continuo
* Johann Jeremias du Grain (1710 -1756)
Kantata Herr nun lässest du deinen Diener (1737) na święto oczyszczenia Maryi na sopran, smyczki i basso continuo

Chór początkowy z kantaty Willkommen Erlöser na pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia na sopran, tenor, chór, trąbki, kotły, smyczki i basso continuo

Koncert klawesynowy c-moll
* Johann Valentin Meder (1649-1719)
Ach Herr, strafe mich nicht in deinem Zorn
Na sopran solo, smyczki i basso continuo
* Johann Balthasar Erben (1626-1686)
Herr Christ, der ein'ge Gottes Sohn
Na 5-głosowy chór mieszany, orkiestrę i basso continuo

Andrzej Szadejko, urodzony w 1974 roku w Gdańsku, ukończył z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Warszawie, w klasie organów prof. Joachima Grubicha i Hochschule für Alte Musik Schola Cantorum Basiliensis w klasie organów Jean-Claude Zehndera.

W roku 2002 uzyskał tytuł naukowy I stopnia w Akademii Muzycznej w Łodzi. W Schola Cantorum Basiliensis ukończył także z wyróżnieniem naukę śpiewu w klasie Richarda Levitta oraz kurs kompozytorski u Rudolfa Lutza.
Był stypendystą Prezydenta Miasta Gdańska, Fundacji Kultury, Miasta Basel, Doms-Stiftung, Organ Summer Academy w Haarlem (Holandia). Uczestniczył aktywnie w wielu kursach mistrzowskich w Polsce, Niemczech, Holandii i Szwajcarii, prowadzonych przez wybitnych organistów europejskich (ok. 20 kursów).

Jest finalistą i laureatem wielu konkursów organowych w Polsce i za granicą (Rumia, Gdańsk, Warszawa, Odense-finał, Brugge-wyróżnienie).
Od roku 1993 regularnie koncertuje w Polsce i innych krajach europejskich (Szwajcaria, Czechy, Dania, Holandia, Szwecja, Włochy, Niemcy, Finlandia). Oprócz organowej działalności koncertowej zajmuje się śpiewem w repertuarze kameralnym i oratoryjno-kantatowym, a także komponowaniem. Obecnie mieszka w Gdańsku, jest adiunktem w Zakładzie Muzyki Kościelnej Akademii Muzycznej w Gdańsku, gdzie wykłada kontrapunkt, grę na organach i realizację Basso Continuo, oraz prowadzi zespół śpiewaczy Schola Cantorum.
Prowadzi kursy interpretacji muzyki organowej w Polsce i Finlandii. Przewodniczy pracom nad odbudową historycznych organów Mertena Friese w kościele oo. Franciszkanów p/w św. Trójcy w Gdańsku. Współpracuje z Biblioteką Gdańską PAN w opracowaniu nagrań i druków muzykaliów gdańskich.
Jest dyrektorem artystycznym Festiwalu Młodych Organistów i Wokalistów w Bydgoszczy.
Jest Prezesem Stowarzyszenia Przyjaciół Kościoła Św. Trójcy "Dziedziniec".
Jest szefem zespołu wokalno-instrumentalnego GOLDBERG ENSEMBLE,z którym nagrał w 2008 roku premierowe nagranie kantat gdańskich kompozytorów z 18.-wieku. Płyta 'Muzyczne Dziedzictwo Miasta Gdańska. Gdańskie Królestwo Kantat. Vol I" otrzymała nagrodę czytelników Gazety Wyborczej w kategorii muzyki klasycznej - SZTORM 2008.
W grudniu 2008 roku ukazał się także jego dwupłytowy album solowy z premierowymi nagraniami utworów organowych dwóch uczniów J.S.Bacha działających w Gdańsku i Rydze - Friedricha Mohrheima i Gottlieba Muethela,. Płytę wydała renomowana wytwórnia niemiecka Motette-Psallite.

Agnieszka Lombardi-Kowalczyk, sopran Jej pierwsze doświadczenia związane są z chórem "Alla Pollacca", z którym brała udział w wielu przedstawieniach Teatru Narodowego w Warszawie. W roku 1993 ukończyła stołeczne Liceum Muzyczne w klasie Joanny Fenrycht. Swoją edukację muzyczną kontynuowała w Scholi Cantorum Basiliensis (Szwajcaria) w klasie Richarda Levitta i René Jacobsa, jednocześnie biorąc udział w kursach mistrzowskich prowadzonych przez Emmę Kirkby, Jessicę Cash, Evelyn Tubb, Nigela Rogersa i Anthonego Rooleya. W latach 1997-2000 prowadziła naukę śpiewu w tejże uczelni. Artystka współpracowała z takimi artystami jak: Joshua Rifkin, René Jacobs, Anthony Rooley, Christoph Coin, regularnie koncertuje także z zespołami: Les Flamboyants, Musica Fiorita, Teatro Arcimboldo, Basler Madrigalisten.

Przeczytaj także

Informacja o biletach

Internetowa rezerwacja biletów:
bilety@goldbergfestival.pl
lub na godzinę przed koncertem w kasie Festiwalu

miejsca nie są numerowane

Bilety ulgowe: młodzież szkolna, studenci (na podstawie legitymacji), czytelnicy gdańskich bibliotek (na podstawie karty czytelnika).

Karnety na wszystkie koncerty 90 zł normalny, 45 zł ulgowy.

piątek 4.09. ACCADEMIA BIZANTINA, godz. 19.00, bilety: normalny 40 zł, ulgowy 20 zł
sobota 5.09 Gramy z dziećmi!, godz.11.00, wstęp wolny
niedziela 6.09 Arte dei Suonatori, godz.19.00, bilety: normalny 20 zł, ulgowy 10 zł
poniedziałek 7.09 ENSEMBLE 415, godz.19.00, bilety: normalny 40 zł, ulgowy 20 zł
środa 9.09 Maria Erdman, godz.19.00, wstęp wolny
niedziela 13.09 GOLDBERG ENSEMBLE, godz.17.00, bilety: normalny 30 zł, ulgowy 10 zł

Opinie (3)

  • Bilety w kasie festiwalu (1)

    A kasa gdzie? Bo jakiś nierozgarnięty jestem.
    Pod kościołem?

    • 0 0

    • Re: Bilety w kasie festiwalu

      kasa pod kościołem otwarta na godzinę przed koncertem

      • 0 0

  • moze wroca

    do rytmu w muzyce nie tak jak ubeckie

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.