Warsztaty na których uczestnicy mają okazję poznać podstawowe zasady dotyczące tworzenia gier komputerowych, ich rodzaje oraz narzędzia deweloperskie pozwalające stworzyć swoją własną grę 2D.
Podobne wydarzenia
sobota, godz. 17:00
Gdynia,
K5 - Akademia Kulinarna
bilety 270 zł
22 czerwca - 1 września 2024, godz. 10:00
Gdańsk,
Hevelianum
bilety 25 zł
ulgowy 20 zł
ulgowy 20 zł
koszt warsztatów: 100 PLN
bilet: https://zbudujsobiegre.evenea.pl/
facebook: https://www.facebook.com/events/1082927405062185/
Podczas warsztatów, biorący udział zapoznają się z środowiskiem Construct 2, narzędziem stworzonym do produkcji gier dwu wymiarowych. W trakcie dwóch dni zajęć, uczestnik zaprojektuje swoją grę (zasady, mechanika gry, styl wizualny), korzystając z pomocy prowadzących napiszę w środowisku Construct i na koniec zabierze swoje dzieło ze sobą do domu.
umiejętność programowania NIE JEST WYMAGANA
Mile widziane zabranie swojego laptopa ze sobą z zainstalowanym programem Construct 2
https://www.scirra.com/construct2
prowadzący:
Mateusz Dyrda - Student Uniwersytetu Gdańskiego oraz Politechniki Gdańskiej, członek zespołu NexRobotics budującego łazika marsjańskiego, grafik 3D, konstruktor. Na co dzień pracuje jako deweloper gier edukacyjnych opartych o środowisko Construct2.
Wydarzenie realizowane dzięki finansowaniu miasta Gdynia.
bilet: https://zbudujsobiegre.evenea.pl/
facebook: https://www.facebook.com/events/1082927405062185/
Podczas warsztatów, biorący udział zapoznają się z środowiskiem Construct 2, narzędziem stworzonym do produkcji gier dwu wymiarowych. W trakcie dwóch dni zajęć, uczestnik zaprojektuje swoją grę (zasady, mechanika gry, styl wizualny), korzystając z pomocy prowadzących napiszę w środowisku Construct i na koniec zabierze swoje dzieło ze sobą do domu.
umiejętność programowania NIE JEST WYMAGANA
Mile widziane zabranie swojego laptopa ze sobą z zainstalowanym programem Construct 2
https://www.scirra.com/construct2
prowadzący:
Mateusz Dyrda - Student Uniwersytetu Gdańskiego oraz Politechniki Gdańskiej, członek zespołu NexRobotics budującego łazika marsjańskiego, grafik 3D, konstruktor. Na co dzień pracuje jako deweloper gier edukacyjnych opartych o środowisko Construct2.
Wydarzenie realizowane dzięki finansowaniu miasta Gdynia.