Chcesz dowiedzieć się, jak zdobyć informacje o emocjach, motywacjach i doświadczeniach użytkownika? Zastanawiasz się, jak stworzyć scenariusz wywiadu oraz jak formułować pytania? Te warsztaty są dla Ciebie!
Podobne wydarzenia
poniedziałek, godz. 16:00 - 19:00
Gdańsk,
Ziemiosfera zero waste concept
Wstęp wolny
sobota, godz. 10:00
Gdynia,
K5 - Akademia Kulinarna
bilety 420 zł
kiedy: 24.10.2018 (środa), godz. 17:00-19:00
gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, coworking
Wywiady pogłębione to podstawowa metoda badań jakościowych. To mniej lub bardziej ustrukturalizowana rozmowa, której celem jest zdobycie informacji. Opanowanie tej umiejętności pozwoli Ci pozyskiwać wiedzę o potrzebach klienta na każdym etapie projektowania usługi/produktu.
Dla kogo?
Przede wszystkim zapraszamy właścicieli małych firm, którzy zastanawiają się jak pozyskać informacje o potrzebach odbiorców swoich usług. Mile widziane będą również osoby, które chcą nauczyć się wykorzystywać tę metodę, ale nie wiedzą od czego zacząć. Warsztat skierowany jest do wszystkich tych, którzy nigdy nie prowadzili wywiadów pogłębionych i chcieliby spróbować.
Czego się dowiesz?
- kiedy decydować się na prowadzenie wywiadów pogłębionych
- jakie informacje możemy pozyskać korzystając z tej metody
- o co zadbać podczas prowadzenia rozmowy z respondentem
- jak stworzyć scenariusz wywiadu
- jak formułować pytania
Dlaczego warto?
Zyskasz podstawową wiedzę o prowadzeniu wywiadów pogłębionych. Dowiesz się jak dostosować produkt do faktycznych potrzeb klientów, aby zminimalizować ryzyko niepowodzeń na wszystkich etapach tworzenia produktu lub usługi. Podczas warsztatów wcielisz się zarówno w rolę badacza jak i respondenta. To doświadczenie pozwoli Ci określić kluczowe umiejętności, jakie powinna posiadać osoba prowadząca wywiad.
Prowadząca: Agata Bagińska, Strefa Sturtup
Agata Bagińska - w Strefie Startup odpowiada za spotkania dla wszystkich zainteresowanych UX, którym bliskie jest myślenie projektowe zorientowane na realne potrzeby użytkowników.
gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, coworking
Wywiady pogłębione to podstawowa metoda badań jakościowych. To mniej lub bardziej ustrukturalizowana rozmowa, której celem jest zdobycie informacji. Opanowanie tej umiejętności pozwoli Ci pozyskiwać wiedzę o potrzebach klienta na każdym etapie projektowania usługi/produktu.
Dla kogo?
Przede wszystkim zapraszamy właścicieli małych firm, którzy zastanawiają się jak pozyskać informacje o potrzebach odbiorców swoich usług. Mile widziane będą również osoby, które chcą nauczyć się wykorzystywać tę metodę, ale nie wiedzą od czego zacząć. Warsztat skierowany jest do wszystkich tych, którzy nigdy nie prowadzili wywiadów pogłębionych i chcieliby spróbować.
Czego się dowiesz?
- kiedy decydować się na prowadzenie wywiadów pogłębionych
- jakie informacje możemy pozyskać korzystając z tej metody
- o co zadbać podczas prowadzenia rozmowy z respondentem
- jak stworzyć scenariusz wywiadu
- jak formułować pytania
Dlaczego warto?
Zyskasz podstawową wiedzę o prowadzeniu wywiadów pogłębionych. Dowiesz się jak dostosować produkt do faktycznych potrzeb klientów, aby zminimalizować ryzyko niepowodzeń na wszystkich etapach tworzenia produktu lub usługi. Podczas warsztatów wcielisz się zarówno w rolę badacza jak i respondenta. To doświadczenie pozwoli Ci określić kluczowe umiejętności, jakie powinna posiadać osoba prowadząca wywiad.
Prowadząca: Agata Bagińska, Strefa Sturtup
Agata Bagińska - w Strefie Startup odpowiada za spotkania dla wszystkich zainteresowanych UX, którym bliskie jest myślenie projektowe zorientowane na realne potrzeby użytkowników.