• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Weekend z biznesem

w każdy poniedziałek (od 08.07 do 26.08.2024), godz. 18:00

bilety 490 zł
wrz 14

sobota, godz. 16:00, 19:00

bilety 105 - 147 zł
Kup bilet
INVERSE, wyspecjalizowana jednostka zajmująca się konsultingiem strategicznym, działająca w obrębie sieciowej agencji reklamowej TBWA wraz z Forum Młodych Gdańskiego Klubu Biznesu zainicjowały na Pomorzu akcję pod tytułem Weekend z Biznesem. Odbędzie się on 26 maja, 9:00 – 19:00, w Hotelu Nadmorski w Gdyni.

Weekend z Biznesem to pierwszy w tej części kraju projekt, którego celem jest stworzenie studentom i absolwentom szansy poznania realiów pracy w procesie tworzenia strategii dla marek, wykorzystania w praktyce wiedzy zdobytej podczas studiów oraz bezpośredniego kontaktu z potencjalnym pracodawcą. Nagrodą jest płatny, trzy miesięczny staż w jednym z działów TBWA w Warszawie. Konkurs skierowany jest do studentów 4 i 5 roku studiów oraz absolwentów wyższych uczelni.

Warsztat Weekend z Biznesem to zyskowna wymiana. Pracownicy agencji reklamowej stawiają prawdziwe wyzwania, dzielą się wiedzą i wskazują, co jest ważne dla danego przedsięwzięcia biznesowego. Uczestnicy traktują to poważnie i twórczo podchodzą do stawianych przed nimi zadań. Przedstawiają swoje pomysły, a w zamian wynoszą nowe doświadczenia, trudne do zdobycia na studiach. Oprócz wspomnianej wcześniej nagrody, uczestnicy mają możliwość sprawdzenia własnej umiejętności rozwiązywania konkretnych biznesowych problemów podczas pracy w grupie pod okiem Michała Soroczyńskiego, Dyrektora Zarządzającego INVERSE\, oraz unikalną okazję poznania metodologii Disruption, dodaje Radek Miklaszewski z TBWA.

Pomysłodawcą i realizatorem projektu jest INVERSE, wchodzący w skład TBWA – jednej z największych grup reklamowych skupiającej firmy wyspecjalizowane w komunikacji marketingowej, Grupy Reklamowej Roku 2002 (wg Media i Marketing Polska). Portfolio klientów Agencji to m.in. Absolut, adidas Poland, Danone, Henkel Polska, Lukas Bank, Masterfoods Polska, Michelin Polska, Nissan Poland, Nivea Polska, UPC Polska.

Osoby chcące wziąć udział w projekcie prosimy o przesłanie krótkiego CV oraz udzielenie odpowiedzi na dwa pytania:
- Jakie cechy charakteru, doświadczenia, umiejętności, itp., umożliwi mi bycie dobrym twórcą marek?
- Jakim polskim markom udało się stworzyć zapamiętywalną i wyróżniającą się na tle konkurencji komunikację?


Zgłoszenia należy nadsyłać na adres email:
radek.miklaszewski@tbwa.pl lub:
TBWA Warszawa Sp. z o.o., ul. Rzymowskiego 34, 02-697 Warszawa, z dopiskiem „WzB 3M” w obu przypadkach.
Termin upływa 5 maja. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni do 15 maja.

Disruption to sposób widzenia i myślenia o otaczającej rzeczywistości, który poprzez kwestionowanie konwencji inspiruje zmianę. To sztuka przekształcania reguł rządzących rynkiem tak, by zamiast nas ograniczać działały na naszą korzyść. Trzonem teorii Disruption jest zrozumienie i usystematyzowanie zasad, którymi rządzi się rewolucyjna zmiana oraz przeniesienie owych zasad na pole komunikacji, marketingu i szeroko pojętego biznesu. Obecnie metodologia ta stanowi podstawę pracy i myślenia we wszystkich 237 oddziałach TBWA w 75 krajach na świecie. Obejmuje ona ponad 30 konkretnych narzędzi strategicznych i warsztatowych metod pracy, zorganizowanych tak, by pozwalały odpowiedzieć na każdy z problemów, przed którymi może stanąć współczesna marka.

Opinie