• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza odwołana

Social Media - Paweł Tkaczyk

SOCIAL MEDIA - efektywna reklama tam, gdzie są dziś Twoi konsumenci

cze 29

sobota, godz. 10:15

Gdańsk, ul. Jana Kilińskiego 4...
bilety 15 zł
lip 22-24

poniedziałek - środa, godz. 19:00

Wstęp wolny
O SZKOLENIU:

Media społecznościowe to jednocześnie potęga i zagrożenie. Twoi konsumenci tam są i rozmawiają o Twojej firmie, Twojej marce. Nie możesz ich ignorować. Ale nie możesz też wejść w social media bez przygotowania. Na tym szkoleniu dowiesz się, jak mądrze wykorzystać potęgę tkwiącą w społecznościach i jak efektywnie pokazać tam Twoją firmę.

DLA KOGO

Menedżerowie marketingu, pracownicy agencji PR, kadra zarządzająca, pracownicy agencji interaktywnych i social media.

TRENER
Paweł Tkaczyk - jak sam twierdzi - zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom - jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą - piszę blog o budowaniu marki, z Markiem Jankowskim prowadzi podcast "Mała wielka firma", w którym pomaga ludziom w prowadzeniu własnych firm. Jest autorem dwóch książek: "Zakamarki marki" i "Grywalizacja" oraz bardzo wielu artykułów z zakresu budowania silnej marki. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media.

Więcej informacji o trenerze https://pl.paweltkaczyk.com

ZAKRES SZKOLENIA

1.O ewolucji społeczności. Jak zrozumieć media społecznościowe?
 Social media to po prostu kolejne narzędzie. Mechanizmy, które tam funkcjonują, są stare jak ludzkość. Dowiedz się, jak zaprząc do pracy ciekawość, zabawę i emocje, aby z sukcesem pojawić się w mediach społecznościowych.
 O dotarciu do nowych konsumentów. Czym zastąpić tradycyjną reklamę?
 Nowy konsument nie lubi nachalnych reklam. Nie ogląda ich w telewizji - ulubione programy potrafi sobie nagrać lub ściągnąć z sieci. Nie ogląda ich też w prasie - czyta blogi, o nowościach dowiaduje się z Twittera i Facebooka. Jak dotrzeć z reklamą do takich ludzi? Co lubią? Skąd dowiadują się o nowych produktach?

2.O narzędziach social media. Jak zaplanować obecność w sieci?
 Facebook, Twitter, blogi, zdjęcia online, wideo, marketing wirusowy. Każde z nich służy do czegoś innego. Czy musisz być wszędzie? Jak umiejętnie dobrać narzędzia? Kluczem jest odpowiednio skonstruowana strategia obecności w social media. Dowiesz się, jak ją stworzyć i efektywnie wykorzystywać.

3.O zagrożeniach, mieliznach i rafach. Na co uważać?
 Współczesny konsument ma narzędzia, dzięki którym może powiedzieć całemu światu, jaką jesteś świetną firmą. Niestety, może powiedzieć też, jak beznadziejną firmą jesteś. Czy można temu zapobiec? Jak sterować kryzysami w mediach społecznościowych i jak obracać je na swoją korzyść? Mnóstwo przykładów, dzięki którym nie będziesz uczyć się na własnych błędach.

4.O mierzeniu sukcesu. Skąd wiesz, że Ci się udało?
 Social media da się zmierzyć i nie daj sobie powiedzieć, że jest inaczej. Trzeba tylko wiedzieć, co mierzyć. Po czym poznać, że Twoja obecność w społecznościach przynosi korzyści? Jakich narzędzi używać do mierzenia efektywności Twoich działań? Jak je optymalizować?

5.Pytania i odpowiedzi

CENA I KORZYŚCI

Cena obejmuje:
 Udział w 8 godzinnym szkoleniu
 Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
 Przerwy kawowe
 Autorskie materiały szkoleniowe

Podane ceny są cenami netto

PROMOCJA! W przypadku zapisu do 12 kwietnia - koszt szkolenia z Pawłem Tkaczykiem dla 1 osoby to tylko 490 zł + VAT!




KONTAKT I REZERWACJA:

Magdalena Kaczmarek

Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń
e-mail: gdansk.szkolenia@apedukacja.pl
kom. 517 752 719


Opinie