Reklamy na Facebooku. Czasami je omijamy, innym razem nas zaciekawiają i chętnie w nie klikamy. Dlaczego tylko niektóre przykuwają naszą uwagę? Jak stworzyć skuteczną reklamę i promować swój biznes?
Podobne wydarzenia
środa - czwartek, godz. 18:00 - 20:00
Sopot,
Goyki 3 Art Inkubator
bilety 60 zł
piątek - niedziela, godz. 17:00
Sitno 107/A
bilety 1300 zł
przedsprzedaż 1200 zł
przedsprzedaż 1200 zł
Gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, sala D
Facebook to nie tylko portal społecznościowy, na którym możesz pochwalić się zdjęciem z wakacji. Dzięki reklamom może stać się także kanałem dotarcia do klienta i efektywnym narzędziem marketingowym. Zapraszamy na spotkanie w ramach cyklu Strefa Marki, na którym poznasz tajniki reklam na Facebooku.
Dla kogo?
Zajmujesz się komunikacją marki w mediach społecznościowych lub odpowiadasz za marketing firmy, w której pracujesz? A może jesteś właścicielem firmy, stworzenie pierwszej reklamy na Facebooku masz jeszcze przed sobą i nie wiesz jak się do tego zabrać? Jeśli tak- to wydarzenie jest dla Ciebie!
Czego się dowiesz?
- Jak stworzyć reklamę na Facebooku, która będzie skuteczna?
- Jakie są ich najważniejsze cele -ruch, zasięg, aktywność czy pozyskiwanie kontaktów?
- Gdzie umiejscowić reklamy?
- Jakie są przykłady skutecznych kampanii, tekstów i układów?
Prelekcję poprowadzą Miriam Witych-Gusowska i Dawid Witych z firmy WebMetro, gdzie zajmują się marketingiem internetowym. Jako certyfikowani Partnerzy Google prowadzą kampanie AdWords, Facebook i Instagram Ads. Zajmują się tworzeniem, optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych i landing pages. Dotarli do ponad 2 800 000 osób, a ich reklamy wyświetliły się ponad 17 000 000 razy. Do ich klientów należą m.in.: iRobot, Kohersen, Headstyler, Indeks, Madama.
Facebook to nie tylko portal społecznościowy, na którym możesz pochwalić się zdjęciem z wakacji. Dzięki reklamom może stać się także kanałem dotarcia do klienta i efektywnym narzędziem marketingowym. Zapraszamy na spotkanie w ramach cyklu Strefa Marki, na którym poznasz tajniki reklam na Facebooku.
Dla kogo?
Zajmujesz się komunikacją marki w mediach społecznościowych lub odpowiadasz za marketing firmy, w której pracujesz? A może jesteś właścicielem firmy, stworzenie pierwszej reklamy na Facebooku masz jeszcze przed sobą i nie wiesz jak się do tego zabrać? Jeśli tak- to wydarzenie jest dla Ciebie!
Czego się dowiesz?
- Jak stworzyć reklamę na Facebooku, która będzie skuteczna?
- Jakie są ich najważniejsze cele -ruch, zasięg, aktywność czy pozyskiwanie kontaktów?
- Gdzie umiejscowić reklamy?
- Jakie są przykłady skutecznych kampanii, tekstów i układów?
Prelekcję poprowadzą Miriam Witych-Gusowska i Dawid Witych z firmy WebMetro, gdzie zajmują się marketingiem internetowym. Jako certyfikowani Partnerzy Google prowadzą kampanie AdWords, Facebook i Instagram Ads. Zajmują się tworzeniem, optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych i landing pages. Dotarli do ponad 2 800 000 osób, a ich reklamy wyświetliły się ponad 17 000 000 razy. Do ich klientów należą m.in.: iRobot, Kohersen, Headstyler, Indeks, Madama.