• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Przywództwo w biznesie

  • czwartek - sobota, 24 - 26 maja 2007, godz. 18.00-21.00
  • Lokalizacja
    gdańsk wrzeszcz, CH Manhattan, sala kanferencyjna A, III pietro Al.Grunwaldzka 82
  • Bilety
    wstęp wolny
maj 14

wtorek, godz. 9:00

Sopot, koniec ul. Herberta
Wstęp wolny
Konferencja odbywa się w ramach cyklu "Trójmiejskie Seminaria Biznesu"
ORGANIZACJA KONFERENCJI - PROGRAM SPOTKAŃ:
24.05 - CZWARTEK - 18.30-21.00 - 2 wykłady pt."Doskonalenie umiejętności pracowników"
25.05 - PIĄTEK - 18.30-21.00 - 2 wykłady pt. "Obsługa klienta"
26.05 - SOBOTA - 15.00-20.00 - warsztaty pt. "Wyzwanie dla przywódców"

TEMATYKA KONFERENCJI
CZWARTEK - "Doskonalenie umiejętności pracowników". 3 aspekty:
a) znajomość siebie (moje mocne strony, słabości, skłonności...)
b) znajomość innych ( zróżnicowanie ludzi, ich wartość oraz mocne strony przydatne w pracy zespołowej, docenianie pracowników)
c) wszechstronny rozwój ( dostosowanie zachowania w celu wzrostu efektywności współpracy w zespole, zmniejszanie napięć i konfliktów w środowisku pracy)

PIĄTEK - "OBSŁUGA KLIENTA". aspekty:
a) uczciwość i liczenie sie z klientem podczas transakcji sprzedaży
b) rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów
c) budowanie z klientem relacji opartej na zaufaniu

SOBOTA - warsztaty - "Wyzwanie dla przywódców" Dobry przywódca to człowiek usługujący innym dla dobra całej firmy, posiadający jasno sprecyzowaną wizję, zachęcający i doceniający pracę członków swojego zespołu.
5 aspektów dobrego lidera:
a) umiejętność wychodzenia naprzeciw procesom-przemianom zachodzącym w firmie
b) umiejętność ukształtowania drogi dla zmian
c) podzielenie się wizją
d) umożliwienie działania innym
e) wspieranie sercem

WYKŁADOWCY:
Wszyscy wykładowcy to członkowie organizacji LifeQuality Intrnational. Organizacja ta jest zaopatrzeniem i pomocą dla ludzi biznesu i fachowców zarówno z Europy jak i Ameryki Północnej w zakresie prowadzenia zrównoważonego i produktywnego życia. Projekty przez nich opracowywane obejmują gotowe instrukcje, szkolenia i ćwiczenia a także mentoring, tak by pomóc ludziom żyć w sposób przemyślany rozpoznając zawodowe i osobiste potrzeby.

Elvin Thiessen - dyrektor programowy LifeQuality Interalional. Współpracuje z ludźmi biznesu z Kanady i Europy, prowadzi seminaria, kieruje projektami.

E. Gawor - ukończył studia magisterskie a także doktoranckie na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej oraz Uniwersytet w Calgary. Specjalizuje się w projektowaniu urządzeń i instalacji dla przemysłu ze zwróceniem uwagi na ich wzmożoną wytrzymałość i czas działania, bezpieczeństwo i produktywność w czasie operowania. Zarządza także, nadzoruje i kieruje pracą zespołów badawczych zajmujących się instalacjami gazowymi i ropnymi, ich konserwacją oraz unowocześnianiem. Obecnie jest dyrektorem technicznym E.E.E. Services w Calgary. Wcześniej pracował jako kierownik nadzorujący urządzenia i instalacje mechaniczne m.in w Aramco, Tanajib w Arabii Saudyjskiej, w Zuelli w Libii, PCL- Brown Simons Ltd. w Calgary, a także w Rafinerii Gdańsk w Polsce.

Ian Aman - od 1996r. związany z największą instytucją finansową ATB w Calgary. W 1999 w wieku 24 lat został najmłodszym dyrektorem sprzedaży. Obecnie jest dyrektorem działu sprzedaży w ATB Financial odpowiedzialny za szkolenie przywódców i wyznaczanie strategicznych kierunków rozwoju wielu oddziałów sprzedaży. Praktycznie zarządza portfelem o wartości 120 mln $. Organizuje i z wielkim sukcesem prowadzi Sympozja Kariery dla wszystkim współpracowników ATB regionu Alberta w Kanadzie. Jest tez odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie bankowości narodowościowej w stanie Alberta. Dzięki swoim umiejętnościom kierowania zespołami oddziałów sprzedaży, co roku od 7 lat wielokrotnie przekracza wyznaczone sobie cele finansowe.

ORGANIZATOR: LifeQuality International i KChWE Armia Dawida

Opinie