• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada.

  • niedziela, 15 czerwca 2014, godz. 10.15
  • Lokalizacja
    Gdynia, Pasaż Tesco, Nowowiczlińska 35
  • Bilety
    wstęp wolny

W niedzielę 15 czerwca br. w Pasażu Tesco przy ulicy Nowowiczlińskiej 35 w Gdyni odbędzie się wielkie sąsiedzkie święto. W tym dniu na wszystkich klientów pasażu czekają liczne atrakcje, konkursy i promocje. Wszystko to z okazji inauguracji akcji \"Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada\".

maj 20

poniedziałek, godz. 18:00

Gdańsk,
bilety 40 - 106 zł
Kup bilet
sie 2-4

piątek - niedziela

Gdynia
bilety 315 - 1575 zł
przedsprzedaż 225 - 1510 zł

W niedzielę 15 czerwca br. w Pasażu Tesco przy ulicy Nowowiczlińskiej 35 w Gdyni odbędzie się wielkie sąsiedzkie święto. W tym dniu na wszystkich klientów pasażu czekają liczne atrakcje, konkursy i promocje. Wszystko to z okazji inauguracji akcji "Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada".



Pasaż Tesco przy ulicy Nowowiczlińskiej zamieni się tego dnia we wspólną, sąsiedzką przestrzeń. Jak pokazują wyniki badań "Czy znamy swojego sąsiada?" niemal wszyscy Polacy (95%) mają dobre relacje z osobami z sąsiedztwa, a aż 9 na 10 badanych osób przyznaje, że lubi swoich sąsiadów. 72% mieszkańców Gdyni jest zadowolonych ze wszystkich lub z większości swoich sąsiadów.

Czekamy na wszystkich sąsiadów!

Na wszystkich, którzy pojawią się 15 czerwca od godz. 10.15 w Pasażu Tesco przy ulicy Nowowiczlińskiej, czekają liczne atrakcje, takie jak: wspólne malowanie sąsiedzkiego płotu, sąsiedzka fotobudka i tworzenie kolażu zdjęć, czy warsztaty tworzenia mebli z recyklingu. Także najmłodsi sąsiedzi znajdą coś dla siebie, m.in. quizy, konkursy, teatrzyki i malowanie buziek. Dodatkowo przez cały dzień w sklepach i punktach usługowych mieszących się w pasażu będzie można znaleźć specjalne promocje i rabaty dla bliskich sąsiadów.

Zapraszamy do wspólnego świętowania w gronie sąsiadów!



*Badanie "Czy znamy swojego sąsiada?" to badanie przeprowadzone na próbie ponad 900 osób w wieku od 25 do 55 lat, na zlecenie Pasaży Tesco przez MillwardBrown SMG/KRC, 04.2014.

Opinie