27 listopada 2015 o 21:30 Multikino zaprasza do udziału w Nocy Reklamożerców. Na uczestników wydarzenia czeka 400 starannie wyselekcjonowanych reklam z całego świata. Jak co roku obejrzycie niezapomnianą dawkę pięknych, wzruszających, egzotycznych, a także kiczowatych, beznadziejnych i zakazanych filmów reklamowych. Motywem przewodnim jubileuszowej 35 edycji są muzyka i gwiazdy filmowe.
Program 35 edycji Nocy Reklamożerców - 27 listopada, 21:30:
Wielka Brytania światową mekką kreatywności
Spektakularny powrót Niedźwiedzia Grumly'ego i jego szalonych reklamówek
Rosyjski clown Popow i jego wzruszające i estetyczne filmy
Paryż w reklamie - Noc Reklamożerców oddaje hołd Miastu Światła takim jakie było kiedyś i jest teraz
Reklama japońska czyli jak znaleźć idealne miejsce dla Waszych klejnotów - w reklamie slipek...
Prawdziwy teatr w taksówce - Sheakspeare w taksówce
Panorama, jak zawsze kompletnie odjechanych filmów SpecSavers
Panorama filmów reklamowych z Wybrzeża Kości Słoniowej
Filmy ze wszystkich zakątków świata: piękne, spektakularne, czasami kiczowate: Pakistan, Angola, Słowenia, Gwatemala, Mozambik, Wietnam
400 filmów reklamowych z całego świata - 5 godzin szalonej zabawy
Noc Reklamożerców to unikalna w skali całego świata impreza filmowa, złożona z projekcji starannie wyselekcjonowanych reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy organizowane od 35 lat, w 40 krajach. W tym roku w Polsce Noc Reklamożerców odbędzie się po raz 24, a w kinach sieci Multikino po raz 13! Dla polskich Reklamożerców program zostanie wyemitowany z cyfrowych plików (DCP) z wykorzystaniem nowoczesnych, kinowych projektorów cyfrowych!
Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział ok 5000 fanów reklamy. W tym roku na uczestników czeka bardzo bogaty program, dzięki któremu w trakcie jednej nocy będą mogli zobaczyć ok 400 reklam.
W wydarzeniu mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 15 lat. Multikino tak samo, jak w ubiegłych latach przygotowało dodatkowe atrakcje. W salach odbędą się konkursy z nagrodami.