• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Medykalia (11 opinii)

Już 6-tego maja zaczynamy kolejną edycję dorocznych Dni Kultury Studenckiej - MEDYKALIA 2009. Przygotowania wrą. Będzie wiele niespodzianek, świetna zabawa i niesamowite wspomnienia.

muzyka alternatywna - koncerty w Trójmieście


Wydarzenia będą odbywać się już tradycyjnie a terenie Osiedla Studenckiego AMG i gdańskim Starym Mieście.

W tym roku czekają nas 4 dni fantastycznej zabawy, które z pewnością zapadną Wam głęboko w pamięć.

środa, 6 maja

ED/Socrates Erasmus Party
Godzina rozpoczęcia: 18:00
Miejsce: Klub Studencki Medyk, ul. Dębowa 7, Gdańsk

czwartek, 7 maja

Festyn Promocji Zdrowia
Godzina rozpoczęcia: 10:00
Miejsce: Gdańsk, Stare Miasto, ul. Długa

Igrzyska Medyczne
Godzina: 12:00 - Zapisy drużyn
Miejsce: Gdańsk, Stare Miasto, ul. Długa

Party Szantowe
Zagra zespół "Majtki Bosmana"
Godzina rozpoczęcia: 21:00
Miejsce: Gdańsk, Klub Studencki Medyk, ul. Dębowa 7


piątek, 8 maja


White Fartuch Party
Godzina rozpoczęcia: 20:00
Miejsce: Gdańsk, Klub Studencki Medyk, ul. Dębowa 7







sobota, 9 maja


Koncert główny
Zagrają: Akurat, Wu-Hae, Kuśka Brothers
Miejsce: Gdańsk, Osiedle Studenckie AMG, ul. Dębowa

Opinie (11)

  • Jupi

    Juz nie moge sie doczekac :))

    • 0 0

  • Podaliby gdzieś godziny koncertów...

    (min 5 znaków)

    • 0 0

  • Daliby w końcu co innego... (1)

    Akurat było w zeszłym roku na juwenaliach (nie pamiętam tylko, na których), od tego czasu grali w Gdańsku chyba 3 koncerty klubowe. A Kuśka Brothers aktywują się chyba tylko na juwenalia, ciągną kasę, a granie... ech, co tiu gadać, chałtura

    szkoda :/

    • 0 0

    • Zuziu żeby bylo śmieszniej Akurat w zeszlym roku grali wlaśnie na....AMG (razem z Hurtem)

      • 0 0

  • Najgorzej AMG wypada

    kiepski program a koncerty żenada ! czy nie potrafimy zaprosić jakiegoś zespołu z górnej półki ??? czytając inne koncerty uczelni to my jesteśmy w 3 lidze !!!!!!!!!!!!! jak cała uczelnia!!

    • 0 0

  • hahah (1)

    medykalia to nie tylko najgorsza impreza studencka w trojmiescie ale chyba na swiecie...... ludzie ja olewam medykalia i wale do akademca do olsztyna na zwykla impreze- i tam i tak bedzie sie wiecej dzialo.... a za tydzien KORTOWIADA--- ludzie jak chcecie zobaczyc prawdziwe juwenalia to leccie do olka juz za tydzien

    • 0 0

    • dobra rada -> zostań tam -_-

      • 0 0

  • godzina stratu

    orientuje sie ktoę o której zaczyna sie sobotni koncert, i o której mniej więcej na scenę ma wyjść akurat ?

    • 0 0

  • Medykalia? NIE!!!

    w Medyku nuda, drugi rok już jak studiuję, szkoda czasu. White Fartuch..?zjechałam do domu..na gipsie!

    • 0 0

  • Bilety dla doros lych nie będących studentamo kosztują 10 zł

    To granda, zawsze bylo to bezpłatne. Komercja i zdzierstwo!!!

    • 0 0

  • hmm

    Skoro jestesmy w 3 lidze to prosze zasponsoruj nam lepsze zespoly...

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

  • rock / punk , w plenerze
    sie 15
    poniedziałek, g. 17.00
    Sopot, Molo w Sopocie
    RÓŻE EUROPY
  • muzyka alternatywna , muzyka elektroniczna , piosenka aktorska
    cze 24-31.12

    Gdańsk, Kolonia
    Czarny Pokój 02