• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Feel (69 opinii)

Wielka popularność FEEL zaczęła się od imprezy Sopot Festival, gdzie utworem
„A gdy jest już ciemno” zdobyli uznanie jurorów otrzymując Bursztynowego Słowika, a publiczność nagrodziła ich statuetką Słowika Publiczności.


W październiku 2007 r. na rynku pojawił się debiutancki album zatytułowany „Feel”, który już w dniu premiery otrzymał status Złotej, a po miesiącu Platynowej Płyty. Debiutancki krążek wypełniają gitarowe piosenki, uzupełniane dźwiękiem smyczków i fortepianu. Na listach przebojów wiele tygodni utrzymywały się utwory: „No pokaż na co Cię stać” i „Jak Anioła głos”.

FEEL powstał w 2005 roku w Katowicach, z inicjatywy wokalisty, kompozytora, autora tekstów i gitarzysty Piotra Kupichy, którego zespół tworzą: Łukasz Kożuch (instrumenty klawiszowe), Michał Nowak (gitara basowa) oraz Michał Opaliński (perkusja).

Rok 2007 okazał się dla kwartetu FEEL szczęśliwym. Mówiono o nich „odkrycie muzyczne roku”. Jak się okazało nie był to sukces sezonowy. Rok 2008 przyniósł grupie Telekamerę w kategorii Muzyka oraz Fryderyka dla Nowej Twarzy Fonografii – nagrody przyznawanej przez widzów.

Muzycy FEEL są bardzo zapracowani, zespół koncertuje niemal codziennie. Koncert
z pewnością ucieszy jego fanów, których liczba wciąż rośnie, zważywszy, że debiutancki album sprzedał się już w 100 000 egzemplarzy.

FEEL czuje się wśród publiczności jak ryba w wodzie, a kto ich widział na żywo, wie, że zespołowi nie brakuje charyzmy i błysku w oczach. Tym, którzy nie mieli jeszcze okazji, polecamy koncert w Operze Leśnej, podczas którego FEEL z pewnością pokaże „na co ich stać”.

Patronat medialny nad koncertem FEEL objęli: radio HIT FM, portal Trójmiasto.pl, portal Wywrota.pl, Infomusic, Riviera, Polska Dziennik Bałtycki, Twoja Gazeta Dzielnicowa, ECHO Miasta oraz portal Onet.pl.
Sponsorami tego wydarzenia są: Renault Zdunek i Hotel Hotton w Gdyni.

Bilety w przedsprzedaży w cenie 40 i 60 zł do nabycia w siedzibie Agencji KONTAKT Grzegorz Furgo (Gdańsk, ul. Czyżewskiego 38) i w Bałtyckiej Agencji Artystycznej BART (Sopot,
ul. Kościuszki 61) oraz w punktach sprzedaży sieci Ticket Online www.ticketonline.pl (w cenie 45 i 65 zł).
Po 1 lipca bilety kosztują 80 i 60 zł


Organizator : BART

koncerty w Trójmieście

Opinie (69) 1 zablokowana

  • pfff

    Żenuła...

    • 0 0

  • co za dno

    Do opery przychodza goście z wąsami z piwkiem w ręku i grube kobiety w brokacie w podkolanówkach.....no to do feel pasuje, żenujacy ludzie na żenującym koncercie czyli wszystko ok.Ci goście chyba w klubach nie grają, bo i tam ciężko plejbek ustawić buahuahauhuah.

    • 0 0

  • za 65 złotych? XDDDDDDDD

    nie no, przegięcie!

    • 0 0

  • dno i siedem metrow mułu

    mam nadzieje, ze to bedzie bardzo nieudany koncert pod wzgledem frekfencji. 3miasto niech pokaze ze Feel to shit

    • 0 0

  • panom dziękujemy

    dobrze zrobiona komercja, ale niech się sprzedaje gdzie indziej, wolę, aby w trójmieście grali bardziej szczerą muzykę.

    • 0 0

  • ;)

    A kto wedlug was powinien wystapic w trojmiescie????? Merlin Manson czy jakis inny przebieraniec??? Ja tam ich nawet lubie i nie jestem gruba kobieta w podkolanowkach.
    Chyba zazdroscicie, ze chlopakom sie udalo. Bo nic innego nie przychodzi mi do glowy:)

    • 0 0

  • tak powinien wystąpić Marilyn Manson!!!!

    • 0 0

  • Może padnie prąd? :]

    I wtedy wszyscy zaśpiewają: "Jest już ciemno ..."

    • 0 0

  • Wystarczy spojrzeć na to co będzie działo się dzień wcześniej w Operze Leśnej albo 20 lipca. Na takie imprezy chętnie wydam pieniądze, ale 45zl za Feel.... To chyba żart!

    • 0 0

  • Jakby tak na prawdę źle grali nie odnieśliby takiego sukcesu, a jednak ich muzyka wpada w ucho i jeżeli komuś się nie podoba to nie jest zmuszony wydać tych paru złotych na bilet. Ja uważam, że warto. A miejsce koncertu wskazuje na pewien poziom,do którego niestety pewne osoby nie dorastają.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.