W jaki sposób, tworząc treści, pamiętać o SEO? A może odwrócić proces i zacząć od słów kluczowych? Dowiesz się tego pracując na swoim własnym blogu na warsztatach w Strefie Blogera!
Podobne wydarzenia
piątek, godz. 09:00 - 17:00
Gdańsk,
Multikino Gdańsk
bilety 1400 zł
środa, godz. 18:00 - 21:00
Gdańsk,
Fine Wine
bilety 349 zł
Kiedy: 12.09.2018 (środa), 17:00-19:00
Gdzie: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, budynek III, coworking
Czy wiesz, co zrobić, by Twoi czytelnicy i klienci łatwiej odnajdywali Twoją stronę w wyszukiwaniach? Jak umiejętnie wpleść słowa kluczowe w treści, by nie brzmiały nienaturalnie? O co zadbać, by Twoja strona była przyjazna dla wyszukiwarek?
W czasach samooptymalizujących wtyczek SEO, darmowych autoraportów z alertami i zielono-żółto-czerwonych światełek warto dowiedzieć się, jak je interpretować. I jak wykorzystać, by ściągnąć na swoją stronę więcej ruchu z wyszukiwarek.
Dlaczego warto?
Na warsztatach, oprócz solidnej dawki wiedzy teoretycznej, sprawdzisz informacje w praktyce, pracując na żywym organizmie, czyli swoim własnym blogu.
Czego się dowiesz?
- Co to jest SEO?
- Jak interpretować działanie wtyczek do SEO?
- Jak sprawić, by wpis na blogu był bardziej przyjazny wyszukiwarkom?
Dla kogo?
Na spotkanie zapraszamy każdego, kto tworzy swoje teksty lub treści i udostępnia je w internecie, pracowników działu marketingu i przedsiębiorców, zajmujących się swoją komunikacją w mediach społecznościowych.
Na warsztaty należy przyjść z własnym komputerem i z założonym blogiem, na którym będziesz pracować. Wskazana jest przynajmniej podstawowa znajomość CMS, na którym jest założony blog.
Ze względu na warsztatowy charakter wydarzenia, liczba miejsc dla uczestników jest ograniczona. O zakwalifikowaniu do udziału uczestnicy zostaną poinformowani mailowo w dniu 10.09.2018. Lista uczestników zostanie wyłoniona na podstawie odpowiedzi udzielonych w formularzu zgłoszeniowym.
Prowadzący: Maciej Ciesielski
Maciej Ciesielski, pozycjoner, specjalista Google Adwords, miłośnik Google Analytics, głęboko zaprzyjaźniony z Google Search Consol. Po 7 latach pracy w trójmiejskich agencjach marketingu internetowego tworzy, żeby było oryginalnie, własną. Jak każdy w branży głęboko wierzy, że w końcu wiedzę wykorzysta do własnych "biznesów" - pojawiające się jednak cały czas wyzwania są źródłem ogromnej satysfakcji
Gdzie: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, budynek III, coworking
Czy wiesz, co zrobić, by Twoi czytelnicy i klienci łatwiej odnajdywali Twoją stronę w wyszukiwaniach? Jak umiejętnie wpleść słowa kluczowe w treści, by nie brzmiały nienaturalnie? O co zadbać, by Twoja strona była przyjazna dla wyszukiwarek?
W czasach samooptymalizujących wtyczek SEO, darmowych autoraportów z alertami i zielono-żółto-czerwonych światełek warto dowiedzieć się, jak je interpretować. I jak wykorzystać, by ściągnąć na swoją stronę więcej ruchu z wyszukiwarek.
Dlaczego warto?
Na warsztatach, oprócz solidnej dawki wiedzy teoretycznej, sprawdzisz informacje w praktyce, pracując na żywym organizmie, czyli swoim własnym blogu.
Czego się dowiesz?
- Co to jest SEO?
- Jak interpretować działanie wtyczek do SEO?
- Jak sprawić, by wpis na blogu był bardziej przyjazny wyszukiwarkom?
Dla kogo?
Na spotkanie zapraszamy każdego, kto tworzy swoje teksty lub treści i udostępnia je w internecie, pracowników działu marketingu i przedsiębiorców, zajmujących się swoją komunikacją w mediach społecznościowych.
Na warsztaty należy przyjść z własnym komputerem i z założonym blogiem, na którym będziesz pracować. Wskazana jest przynajmniej podstawowa znajomość CMS, na którym jest założony blog.
Ze względu na warsztatowy charakter wydarzenia, liczba miejsc dla uczestników jest ograniczona. O zakwalifikowaniu do udziału uczestnicy zostaną poinformowani mailowo w dniu 10.09.2018. Lista uczestników zostanie wyłoniona na podstawie odpowiedzi udzielonych w formularzu zgłoszeniowym.
Prowadzący: Maciej Ciesielski
Maciej Ciesielski, pozycjoner, specjalista Google Adwords, miłośnik Google Analytics, głęboko zaprzyjaźniony z Google Search Consol. Po 7 latach pracy w trójmiejskich agencjach marketingu internetowego tworzy, żeby było oryginalnie, własną. Jak każdy w branży głęboko wierzy, że w końcu wiedzę wykorzysta do własnych "biznesów" - pojawiające się jednak cały czas wyzwania są źródłem ogromnej satysfakcji