stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Czyste złoto Bałtyku. Sprzątnij Plażę z History! (3 opinie)

Początek wakacji kojarzy się ze słońcem, plażą, morskimi falami i poczuciem beztroski. To wtedy zaczynają się letnie przygody - biegi z latawcami czy poszukiwania bursztynu. Ale jak z radością zbierać złoto Bałtyku, gdy plaże usłane są plastikowymi butelkami? Chcemy pomóc naszemu nadmorskiemu ekosystemowi, dlatego organizujemy sprzątanie plaży.

W Gdańsku, 27 czerwca od 10:00 do 14:00, HISTORY Channel, producent programu "Złoto Bałtyku", oraz operator telewizyjny VECTRA organizują pełne atrakcji sprzątanie plaży w Jelitkowie. Na każdego z uczestników czekać będą ekologiczne worki na śmieci i rękawiczki oraz wyjątkowe upominki od HISTORY.

W programie wydarzenia przewidujemy Warsztaty Tworzenia Latawców - co istotne, wszystkie elementy składowe wyprodukowane zostały w trosce o dobro planety. Każdy będzie mógł stworzyć swój wymarzony model, pomalować na dowolny kolor, doczepić ogonek i sprawdzić, jak dzieło utrzyma się w powietrzu. Ale to nie wszystko - dla tych, którzy zastanawiają się nad wzięciem udziału w teleturnieju, mamy dobrą wiadomość - przygotowujemy Koło Fortuny z nagrodami dla uczestników. Pytania dotyczyć będą wiedzy z ekologii. Wydarzenie będzie miało także walor edukacyjny, ponieważ przez cały czas będziemy opowiadać o tym, jaki realny wpływ na dobro natury ma każdy z nas.

"Czyste Złoto Bałtyku" to wydarzenie dla całej rodziny. Oprócz pożytecznej zabawy, ciekawych nagród i pamiątek od HISTORY, zrobimy wspólnie coś dobrego dla naszych bałtyckich plaż - bo prawdziwi poszukiwacze bursztynu sprzątają plaże!



O programie Złoto Bałtyku:
Bałtyckie dno skrywa skarb, za którym podążają najwytrwalsi poszukiwacze. Ci, którym nie straszne jest brodzenie po pas w sztormowej wodzie, smagani wiatrem liczą, że część tego skarbu przypadnie właśnie im. Bursztyn to dla jednych pasja, a dla innych szansa na przeżycie. To już trzeci raz, gdy telewizja HISTORY udaje się na północ, by podejrzeć, jak zdobywa się bałtyckie złoto. Kamera towarzyszy naszym poszukiwaczom na lądzie podczas przekopu działki u Krzyśka, nocą na brzegu morza podczas połowów Tomka i ekipy, w pracowniach wytrawnych bursztynników, na pokładzie nowego kutra WŁA-33 szypra Benedykta, a - w ostatnim sezonie - także pod wodą! Wraz z nowym bohaterem - Przemkiem, nurkiem eksplorującym bałtyckie dno, który przecina morskie głębiny wiązką światła laserowego, by dotrzeć tam, gdzie żaden z poszukiwaczy jeszcze się nie odważył.

Dodatkowe infromacje:
A+E Networks® Poland to część A+E Networks UK, spółki joint venture Hearst i platformy Sky. W swoim portfolio kanałów tematycznych i rozrywkowych posiada HISTORY®, Lifetime®, Crime+Investigation®, HISTORY2 oraz kanał naziemny BLAZE. A+E Networks UK powstało w listopadzie 1995 roku i obecnie oferuje 18 kanałów, odbieranych w 57 milionach domów w 102 krajach na świecie - na Wyspach Brytyjskich, w Skandynawii, Beneluksie, Europie Środkowo-Wschodniej, Afryce i na Bliskim Wschodzie.

HISTORY Channel to telewizja, w której od 25 lat historia przestaje być nudną lekcją w szkole i staje się inspirującą i trzymającą w napięciu opowieścią. Interesuje nas historia mała i duża, gdyż każdy dzień tworzy historię. Opowiada o niezwykłych, charyzmatycznych bohaterach i ich inspirujących historiach. Filary programowe kanału opierają się na realizowanych z epickim rozmachem produkcjach fabularnych, tajemniczych poszukiwaniach legendarnych skarbów, a także historiach ludzi i przedmiotów, które tworzą współczesny świat.

VECTRA S.A. to jeden z największych operatorów telewizji kablowej w Polsce, z siedzibą w Gdańsku. Jest partnerem wydarzenia "Czyste Złoto Bałtyku".

Przeczytaj także

Opinie (3)

  • Miasto się leni (1)

    No spoko, można sprzątać, korona z głowy nie spadnie. Ale w zasadzie to gdzie są władze miasta? Nasze plaże nie są sprzątane jak np w Rimini, albo innych plażach w cywilizowanej Europie gdzie regularnie zasuwają maszyny i grabią małe syfy. A do tego stojaków na rowery jest za mało, toalet praktycznie nie ma. A Ty ludu sprzątaj!

    • 2 0

    • dokładnie tak!

      korona z głowy nie spadnie ale sprzątają mieszkańcy, a korzystają turyści i to dość nierefleksyjnie i w sile ludu. Jeśli nasze miasto ma ambicje turystyczne to powinno cały czas zwiększać nakłady na czystość

      • 0 0

  • Nie.

    Miasto płaci już jakiejś firmie za sprzątanie plaż w sezonie.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.