Zapraszamy wszystkich pasjonatów fryzjerstwa męskiego na trzecią już edycję naszego autorskiego wydarzenia!
BARBERGROUND to wielopłaszczyznowe i dynamiczne wydarzenie, które w alternatywny i undergroundowy sposób spotyka się z wartościami nowoczesnego fryzjerstwa. Wymiana umiejętności, doświadczeń i inspiracji jako pierwsza tego typu inicjatywa na Pomorzu, mająca na celu stworzenie platformy do integracji społeczności, nastawionej na rozwój kultury i świadomości branży. Wydarzenie organizowane jest przez barberów dla barberów, których łączy pasja i miłość do tego zawodu.
PLENUM to przestrzeń wewnątrz budynku, w której klimat przemysłowej hali produkcyjnej łączy się z nowoczesną, designerską przestrzenią. Przestrzeń inspiracji, tworzenia innowacyjnych rozwiązań, dzielenia się pomysłami, doskonalenia umiejętności i zdobywania wiedzy.
/// ULICA ELEKTRYKÓW położona jest w samym sercu Stoczni Gdańskiej, gdzie w 1980 roku narodził się ruch Solidarność, dający pole do artystycznej ekspresji młodego pokolenia. Jako kompleks o powierzchni 15 000 m2 składa się z 6 różnych, niezwykłych przestrzeni: Ulica Elektryków, Klub B90, W4 Food Squat, Plenum, Plener 33, Drizzly Grizzly - każda z nich działa jak potężny magnes na ludzi. Projekt rozpoczął się w 2017 roku. Od tego czasu przyciągnął tysiące mieszkańców i turystów poszukujących alternatywnych wydarzeń kulturalnych, ulicznego jedzenia i relaksującego lata, a wszystko to doprawione mieszanką imprez i zajęć na świeżym powietrzu.
Głównym punktem programu są pokazy na żywo prowadzone przez cenionych liderów branży, uznanych edukatorów i uwielbiane marki z całej Europy. Prezentacja umiejętności i wydarzenia edukacyjne pomogą uczestnikom dowiedzieć się więcej i uzyskać przydatne informacje na temat branży. Pokazy na żywo mają na celu dzielenie się ekskluzywną wiedzą, edukację, popularyzację i rozwój branży poprzez wymianę doświadczeń i pomysłów.
PANELE DYSKUSYJNE
Panele dyskusyjne tworzą autentyczne, inspirujące i istotne rozmowy na temat tego, co ważne dla branży zarówno w obszarze kreatywnym, jak i biznesowym. Przy licznym składzie speakerów o międzynarodowej i lokalnej renomie, dyskusja skupi się na wielu ważnych aspektach prowadzenia biznesu w dzisiejszych czasach współczesnych zagadnieniach związanych z budowaniem własnej marki, tożsamością osobistą, pomysłami i innowacjami, efektywną komunikacją w mediach społecznościowych oraz umiejętnym zarządzaniem własnego biznesu.
BARBERGROUND tworzy bardziej kompleksową i niekonwencjonalną rozmowę prowadzącą do lepszego zrozumienia jutrzejszych trendów.
STOISKA FRYZJERSKICH AKADEMII SZKOLENIOWYCH
Główną ideą BARBERGROUND jest szerzenie wiedzy i promocja edukacji fryzjerskiej. Na uczestników czekają również stoiska akademii fryzjerskich prezentujące swoją ofertę szkoleniową i umiejętności poprzez zespół różnorodnych edukatorów.
ZAWODY
W programie znajdują się również zawody, w którym uczestnicy będą mogli zaprezentować swoje umiejętności. Zwycięzca może zyskać uznanie w całej branży, możliwość pokazania się na scenie głównej podczas kolejnej edycji, a także nagrody finansowe i produktowe. Formuła zawodów jest atrakcyjnym punktem programu, który cieszy się dużym zainteresowaniem wśród uczestników.
MARKETSPACE
BARBERGROUND to także przestrzeń wystawiennicza, która jest źródłem tego, co nowego w branży. Ogromna różnorodność wiodących marek fryzjerskich zaprezentuje produkty ze swojej szerokiej oferty. To świetna okazja, aby przetestować najnowsze modele, zainspirować się pokazami na żywo na stoiskach i porozmawiać o biznesie.
AFTERPARTY
Zwieńczeniem wydarzenie będzie afterparty w undergroundowym stylu, stwarzające okazję do swobodnej wymiany doświadczeń. Uczestnicy mogą się, zrelaksować i zjednoczyć w dedykowanej scenografii.
PLENUM to przestrzeń wewnątrz budynku, w której klimat przemysłowej hali produkcyjnej łączy się z nowoczesną, designerską przestrzenią. Przestrzeń inspiracji, tworzenia innowacyjnych rozwiązań, dzielenia się pomysłami, doskonalenia umiejętności i zdobywania wiedzy.
/// ULICA ELEKTRYKÓW położona jest w samym sercu Stoczni Gdańskiej, gdzie w 1980 roku narodził się ruch Solidarność, dający pole do artystycznej ekspresji młodego pokolenia. Jako kompleks o powierzchni 15 000 m2 składa się z 6 różnych, niezwykłych przestrzeni: Ulica Elektryków, Klub B90, W4 Food Squat, Plenum, Plener 33, Drizzly Grizzly - każda z nich działa jak potężny magnes na ludzi. Projekt rozpoczął się w 2017 roku. Od tego czasu przyciągnął tysiące mieszkańców i turystów poszukujących alternatywnych wydarzeń kulturalnych, ulicznego jedzenia i relaksującego lata, a wszystko to doprawione mieszanką imprez i zajęć na świeżym powietrzu.
PROGRAM:
PANELE DYSKUSYJNE
KONKURS
POKAZY NA ŻYWO
MARKETSPACE
STOISKA FRYZJERSKICH AKADEMII SZKOLENIOWYCH
AFTERPARTY
POKAZY NA ŻYWO
PANELE DYSKUSYJNE
KONKURS
POKAZY NA ŻYWO
MARKETSPACE
STOISKA FRYZJERSKICH AKADEMII SZKOLENIOWYCH
AFTERPARTY
POKAZY NA ŻYWO
Głównym punktem programu są pokazy na żywo prowadzone przez cenionych liderów branży, uznanych edukatorów i uwielbiane marki z całej Europy. Prezentacja umiejętności i wydarzenia edukacyjne pomogą uczestnikom dowiedzieć się więcej i uzyskać przydatne informacje na temat branży. Pokazy na żywo mają na celu dzielenie się ekskluzywną wiedzą, edukację, popularyzację i rozwój branży poprzez wymianę doświadczeń i pomysłów.
PANELE DYSKUSYJNE
Panele dyskusyjne tworzą autentyczne, inspirujące i istotne rozmowy na temat tego, co ważne dla branży zarówno w obszarze kreatywnym, jak i biznesowym. Przy licznym składzie speakerów o międzynarodowej i lokalnej renomie, dyskusja skupi się na wielu ważnych aspektach prowadzenia biznesu w dzisiejszych czasach współczesnych zagadnieniach związanych z budowaniem własnej marki, tożsamością osobistą, pomysłami i innowacjami, efektywną komunikacją w mediach społecznościowych oraz umiejętnym zarządzaniem własnego biznesu.
BARBERGROUND tworzy bardziej kompleksową i niekonwencjonalną rozmowę prowadzącą do lepszego zrozumienia jutrzejszych trendów.
STOISKA FRYZJERSKICH AKADEMII SZKOLENIOWYCH
Główną ideą BARBERGROUND jest szerzenie wiedzy i promocja edukacji fryzjerskiej. Na uczestników czekają również stoiska akademii fryzjerskich prezentujące swoją ofertę szkoleniową i umiejętności poprzez zespół różnorodnych edukatorów.
ZAWODY
W programie znajdują się również zawody, w którym uczestnicy będą mogli zaprezentować swoje umiejętności. Zwycięzca może zyskać uznanie w całej branży, możliwość pokazania się na scenie głównej podczas kolejnej edycji, a także nagrody finansowe i produktowe. Formuła zawodów jest atrakcyjnym punktem programu, który cieszy się dużym zainteresowaniem wśród uczestników.
MARKETSPACE
BARBERGROUND to także przestrzeń wystawiennicza, która jest źródłem tego, co nowego w branży. Ogromna różnorodność wiodących marek fryzjerskich zaprezentuje produkty ze swojej szerokiej oferty. To świetna okazja, aby przetestować najnowsze modele, zainspirować się pokazami na żywo na stoiskach i porozmawiać o biznesie.
AFTERPARTY
Zwieńczeniem wydarzenie będzie afterparty w undergroundowym stylu, stwarzające okazję do swobodnej wymiany doświadczeń. Uczestnicy mogą się, zrelaksować i zjednoczyć w dedykowanej scenografii.